خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیح سازندگی استان قزوین خبر داد:

اعزام گروه های جهادی دانشجویی پزشکی به اردوهای جهادی استان قزوین

مسئول سازمان بسیح سازندگی استان قزوین از اعزام گروه های جهادی دانشجویی پزشکی به اردوهای جهادی استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۰۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیح سازندگی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از اعزام گروه های جهادی دانشجویی در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، بهداشت محیط  ازدانشگاه های استان قزوین خبر داد.

اله بداشتی تصریح کرد: این اعزام با کمک و حضور بسیجیان سازمان مهندسین کشاورزی استان و همچنین بسیجیان طلاب انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیح سازندگی استان قزوین در ادامه افزود: این گروه های جهادی به مناطق محروم بخش الموت روستای سفید آب اعزام می شوند.

وی در ادامه گفت: گروه اول دیروز اعزام شده اند و گروه دوم نیز امروز راهی این مناطق محرم شده اند که تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی به تاثیر موثر حضور جهادگران در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: حضور جهادگران بسیجی آن هم در ایام تعطیل باعث دل گرمی مردم مناطق محروم به نظام و انقلاب می شود و آنها را همیشه در صحنه نگه می دارد.

وی به حضور فعال طلاب بسیجی دراردوها اشاره کرد و تصریح کرد: حضور این عزیزان در این مناطق و پاسخ گویی به مسائل دینی و شبهات باعث آگاهی آنها از احکام و مسایل مبتلا به روز آنها می شود.

مسئول سازمان بسیح سازندگی استان قزوین در ادامه افزود: این گروه ها به صورت رایگان به ویزیت اهالی روستا خواهند پرداخت و در زمینه های فوق مشغول به خدمت رسانی می شوند.



1003/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها