خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی

فاز یک زائر سرای استان چندماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد

حجت الاسلام معبودی بیان داشت: فاز یک زائر سرای استان چندماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۹۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین مستقر در اهواز: حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در حاشیه بازدید از زائرسرای استان در خرمشهرعنوان کرد: با کمک مجموعه مسئولین استانی وسپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) این مجتمع به این مرحله رسیده و انشااله تاچندماه آینده فازیک آن افتتاح می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: هر ساله تعدادکثیری از مردم در مناطق جنوب شاهد هستیم که این مساله نیاز به این بود که یک مکانی در شان مردم شریف استان ساخته شود.

معبودی تصریح کرد: امیدواریم ی چند ماه آینده فاز یک ان مورد بهره برداری و افتتاح قرار دهیم تا زائرین محترم بتوانند از این امکانات رفاهی استفاده نمایند.

 وی با اشاره به فواید ساخت این زائرسرا افزود: اولین فایده ساخت این زائرسرا این است که زائرین محترم پراکنده نیستند و همه به صورت متمرکز در این مکان جمع می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اجتماع زائرین در این زائرسرا را یک مزیت خوبی دانست و افزود: این کار باعث تقلیل و کاهش هزینه های اسکان و اجاره مدارس می شود.

وی این زائرسرا را یک پناهگاه امن برای مردم شریف استان دانست و گفت: این یک صدقه جاریه است و آبروی سپاه استان قزوین است که مسئولین باید در جهت رفاه مردم هر چه زودتر این را مورد بهره برداری قراردهند.

 

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها