خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی قرارگاه عمّار خوزستان خبر داد:

ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره

مسئول گروه جهادی قرارگاه عمّار خوزستان از ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۰۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش ستاد خبری اطلاع رسانی اردوهای جهادی از قزوین مستقر در اهواز، حامد شهریاری مسئول گروه جهادی قرارگاه عمّار خوزستان در حاشیه اردوهای جهادی این قرارگاه عنوان کرد : قرارگاه جهادی دانشجویی عمار خوزستان از سال 88  با عضو گیری از فارغ التحصیلان بسیجی دانشگا های استان و با هدف خدمت رسانی به مردم مستضعف و ساخت و ساز در مناطق محروم و فعالیت های فرهنگی گسترده اقدام به فعالیت نمود.

ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره

وی ادامه داد : در سال اخیر از دانشجویان مشغول به تحصیل نیز در فعالیت های بسیج سازندگی استفاده کرده ایم که هدف اصلی کارهای فرهنگی برای همین دانشجویان بوده است.

شهریاری با اشاره به اهم فعالیت های این قرارگاه در سال جاری خاطر نشان کرد : در اردوی نوروز امسال که از 23 اسفند آغاز و تا 5 فروردین ادامه خواهد یافت 78 تن از بسیجیان جهاد گر در اردوی جهادی حضور یافته اند که در قالب 3 کمیته فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی به فعالیت مشغول هستند.

ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره

وی مهمترین فعالیت این گروه را ساخت منزل مسکونی با زیربنای 220 متر برای خانواده مستضعف 7 نفره مستقر در روستای سوره خرمشهر، در نزدیکی مرز شلمچه عنوان کرد که هم اکنون در یک اتاق 12 متری در وضعیت بسیار نامناسب زندگی می کنند.

ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره

شهریاری افزود : به یاری خداوند تا 5 فروردین ماه تا سقف خانه را تکمیل کرده و تا انتهای فروردین منزل مسکونی آماده استفاده می گردد.

وی دومین فعالیت عمرانی این گروه در سال جاری را ساخت سرویس بهداشتی برای یک خانواده نیازمند در روستای سوره شلمچه دانست که تا 5 فروردین ماه تکمیل می گردد و همچنین مصالح برای ساخت منازل روستائیان در اختیار آنان قرار می گیرد.

ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره

شهریاری در خاتمه خاطر نشان کرد: مردم منطقه باید اطمینان کنند نظام جمهوری اسلامی آن ها را فراموش نکرده و به فکر آن هاست. از همین رو با جهادگران بسیجی هم قسم شده ایم هر سال نوروز را در اردوهای جهادی شرکت کنیم و شلمچه را که در جای جای آن خون پاک شهدا ریخته شده است از فقر و عقب افتادگی نجات دهیم.

ساخت منزل برای یک خانواده مستضعف 7 نفره

 

1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها