معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم در گفتگو با بسیج تأکید کرد:

لزوم استفاده دولت از ظرفیت‌های بسیج در طرح تحول سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم با اشاره به تاثیر طرح‌های جهادی در ارتقای سلامت گفت:بسیج جامعه پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی دولت را یاری کرده است،بنابراین دولت در طرح تحول سلامت از ظرفیت‌های مردمی و بسیج استفاده کند.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۸۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزای بسیج، لطف‌الله فروزنده رئیس دبیرخانه مجمع عالی بسیج درباره استفاده بهینه از نیروهای مردمی و بسیج در عرصه سلامت اظهار داشت: ما در عرصه سلامت باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم زیرا اگر دوباره به سمت استخدام نیرو پیش برویم و دولت را بزرگ کنیم؛ به یکی از معضلات بزرگ دولت که تعداد زیاد کارمندان است دچار می‌شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم عنوان کرد: فارغ از اینکه آیا افراد استخدام شده در دولت کارایی دارند و یا این ترکیب درست توزیع شده است؛ باید به این مسئله دقت داشت که تعداد بالای کارمندان آسیب‌هایی را بر بدنه دولت وارد می‌کند، که بالا رفتن هزینه‌های جاری و پایین آمدن بهره‌وری از جمله این مشکلات است.

تاثیرات طرح‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در ارتقای سلامت

فروزنده با بیان اینکه دولت باید در طرح تحول نظام سلامت از ظرفیت‌های مردمی استفاده کند، افزود: دولت باید بررسی کند که چگونه در این زمینه می‌تواند مردم را مشارکت دهد و ساختار‌های مردمی به وجود آورد که سیستم بسیج جامعه پزشکی از جمله این ساختارهاست.

رئیس دبیرخانه مجمع عالی بسیج خاطرنشان کرد: طرح‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در ارتقای سلامت، بالا بردن بهره‌وری و پایین آوردن هزینه‌ها راهگشا بوده است.

ارسال نظرات