کیایی نژاد:

به دغدغه رهبری در مسائل فرهنگی توجه نشده است

کد خبر: ۸۵۰۵۰۰۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد در گفتگو با خبرنگارحوزه عفاف و حجاب سرویس اجتماعی بسیج با ابراز تاسف از اینکه به دغدغه مقام معظم رهبری در مسائل فرهنگی توجه نشده است گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد باید در زمینه عفاف و حجاب اقدامات عملی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید وظایف خود را در این زمینه انجام دهد تصریح کرد: از وزارتخانه ای که پسوند اسلامی دارد انتظارمی رود که مسائل فرهنگی را پی گیری کرده وبه ویژه پیرامون موضوع عفاف و حجاب برنامه ریزی های دقیق داشته باشد.

کیایی نژاد با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها نسبت به وضعیت کنونی عفاف وحجاب مسوول هستند افزود: درکنسرت هایی که اجرا می شود باید تمام ضوابط و ریزه کاری ها در نظر گرفته شود و اگر تخلفی صورت گرفته دستگاه مربوط باید زیر سوال برود که چرا چنین تخلفاتی انجام شده است .

نماینده مردم ساوج بلاغ، طالقان و نظرآباد در خاتمه با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید در زیر مجموعه خودش بهترین برنامه ریزی ها و عملکرد را پیرامون عفاف و حجاب دنبال کند خاطر نشان کرد : اگر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه اجرا می شد وضع عفاف وحجاب در جامعه ما به این شکل نبود ولی متاسفانه تا کنون به این مصوبات توجه لازم نشده است.

ارسال نظرات