اصلانی در گفتگو با بسیج:

لزوم توجه بیشتر مسوولان به صحبتهایشان پیرامون حجاب

مسوول بسیج جامعه زنان گفت: مسوولان همانطور که خودشان و خانواده هایشان مقید به حجاب هستند برای جامعه هم آن را بپسندند و دنبال کنند.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۴۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
مینو اصلانی مسوول بسیج جامعه زنان کشوردر گفتگو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب سرویس اجتماعی بسیج با بیان اینکه گفتار مسوولان نظام در حوزه حجاب و عفاف نقش بسیار موثری درجامعه دارد گفت: مسوولان همانطور که خودشان و خانواده هایشان مقید به حجاب هستند برای جامعه هم آن را بپسندند و دنبال کنند.

اصلانی افزود : انتظار ما این است که مسوولان عالی رتبه نظام نسبت به مسئله حجاب به عنوان عامل مهم در سلامت اجتماعی دغدغه داشته باشند و در مسئولیتی که دارند به ترویج حجاب مبادرت کنند و اگردر این حوزه نیازمند قانون هستیم حتما پیگیری کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت مطالعه تطبیقی در مورد فروپاشی بنیان خانواده و نداشتن آرامش در جوامع غربی که محصول بی حجابی و عریان بودن جامعه ونداشتن غیرت مردان جامعه است گفت : یکی از توصیه های ما این است که مدیران مختلف در دستگاه ها حتما در آموزش هایی که برای توانمندی و ارتقا شغلی دارند واحدهایی پیرامون موضوع عفاف وحجاب و آسیب هایی که کشور از باب عدم رعایت پوشش می بیند داشته باشند.

ارسال نظرات