*تپه نور شهدا زیراب مدفن 2 شهید گم‌نام

مراسم وداع ، تشییع و تدفین شهدا درتپه نور الشهداء منطقه عالیه‌کلا زیراب با حضور مسئولان شهرستان برگزار شده است .
کد خبر: ۸۵۰۴۷۷۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰

 



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در جلسه هماهنگی مراسم شهدای گم‌نام سوادکوه با اشاره به ارزش و اهمیت شهدا و لزوم گسترش فرهنگ شهادت در جامعه، گفت: حضور شهدای گم‌نام در شهرستان سوادکوه با پیگیری‌های مختلف و جا‌نمایی توسط سردار باقر‌زاده انجام شد.

مهرداد بابایی با بیان اینکه جلسات هماهنگی مراسم وداع و تشییع و تدفین شهدا در منطقه عالیه‌کلا زیراب با حضور مسئولان شهرستان برگزار شده است، افزود: پیکر این 2 شهید که 16 ساله و 19 ساله هستند و در عمليات ام الرصاص تفحص شدند در تپه نورالشهدا تدفين خواهد شد*

مظلومیت شهدای گم‌نام

مادر و پدر پیری را در نظر بیاوریم که چشمان کم‌سوی آنان به درب منزل دوخته شده است و فرزند جوان خود را انتظار می‌کشند و با صدای در، امیدوار به دیدار فرزندشان آنان به سوی در می‌کشد و این انتظار آنان به 20 سال هم رسیده است.

شاید هم فرزند آنان در قالب شهید گمنام در شمالی‌تر‌ین یا جنوبی‌تر‌ین منطقه کشور ما با تشییع گسترده مردم دفن شده است و مانند نگینی در دل شهرها خود‌نمایی می‌کند.

شهدای گم‌نام مانند رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار برای شهر‌های غبار‌گرفته ما هستند و آلودگی‌ها را با خود می‌برند وبا حضور در مزار آنان زنگار دلهایمان با لطایف معرفت آنان شستشو می‌دهیم و احداث مجتمع فرهنگی و هنری در کنار مزار شهدای گم‌نام نوید وزش نسیم خوش را به دنبال دارد..

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار