خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور

اصلاح الگوی مصرف مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است

جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور در همایش مدیریت مصرف برق در استان قزوین عنوان کرد: اصلاح اگوی مصرف مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۰۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز همایش مدیریت مصرف برق با حضور سرهنگ  محمدامیرخانی جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور جمعی از مسئولین و معاونان اداره کل برق استان، مسئولین سازمان بسیج ادارات و تعدادی از فرماندهان حوزه ها و پایگاهای مقاومت بسیج در ادارات استان در سالن جلسات اداره کل برق استان قزوین برگزار گردید.

در ابتدای این همایش مهندس چگینی مسئول سازمان توزیع برق استان قزوین ضمن خیر مقدم گویی به کلیه مسئولین و مهمانان و خبرنگاران با ارائه آمار و ارقام مصرف و توزیع برق در کشور ابراز داشت : متأسفانه از لحاظ مصرف برق در مقایسه با متوسط جهانی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستیم فلذا لازم است از پتانسیل بالای بسیج در زمینه اصلاح و کاهش مصرف برق استفاده گردد.

چگینی ادامه داد: به 3 دلیل نیاز جدی به اصلاح الگوی مصرف در کشور نیاز داریم که عبارتند از رشد سریع مصرف برق در کشور، گرانی تولید و توزیع برق و نهایتا آلودگی هایی که به واسطه فعالیت نیروگاه های برق ایجاد می گردد که هر روز به گرم تر شدن زمین کمک می کند.

در ادامه سرهنگ امیرخانی جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به شرایط حساس جهان و منطقه عنوان کرد : پس از واقعه 11 سپتامبر آمریکایی ها با تشکیل کمیته خطر و مطالعات متعدد به این نتیجه رسیدند که جدی ترین خطر برای آن ها منطقه خاورمیانه و در این منطقه نیز کشور ایران می باشد چرا که مبدأ فرآیند اسلام خواهی و ترویج دهنده اسلام یا به تعبیر آن ها تقویت کننده تروریسم جهانی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس آن ها برای 100 سال آینده نظام و کشور ایران برنامه ریزی کرده اند و با تمام قوا در مقابل ما ایستاده اند و لذا دشمنی آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران عمیق تر از آن چیزی است که عموم تصور داراند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها