عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بسیج؛

محدود کردن سمینارهای بی حاصل، اقدامی مهم در جهت مقاومتی کردن اقتصاد

کد خبر: ۸۵۰۳۵۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

مفید کیائی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری بسیج پیرامون لزوم فرهنگ سازی برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی گفت: کارهایی در این زمینه انجام شده است ولی هنوز با منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی داریم.

وی افزود: در واقع دستیابی به این هدف نیازمند زمان است و همه مسوولین باید به طور جدی پیگیر این موضوع باشند تا بتوانیم به هدف مد نظر حضرت آقا دست پیدا کنیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی ضمن بیان اینکه کار در زمینه اقتصاد مقاومتی بیشتر به کمیسیون های اقتصاد و بودجه مرتبط است تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی و سایر کمیسیون های دیگر نقش حمایتی و کمکی را در این زمینه ایفا می کنند.

وی در ادامه تمرکز بر اصول اسلامی را بهترین شیوه برای فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: برای فرهنگ سازی باید به مسائلی مانند اسراف و قناعت توجه ویژه ای داشت و به شیوه های گوناگون این موارد را در جامعه گسترش داد. کیائی نژاد در خاتمه اضافه کرد: متاسفانه اسراف در کشور ما بسیار شایع است و ما اگر بتوانیم همایش ها و سمینارهایی را که با هزینه های بسیار سنگین اجرا شده و تاثیرات چندانی هم ندارند را متوقف کنیم شروع خوبی برای فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار