از غرفه داران نمايشگاه قرآني سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن:

برگزاري نمايشگاه نخستين كار براي بسط مفاهيم قرآني است

يكي از غرفه داران نمايشگاه قرآني سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن با اشاره به نقش نمايشگاه هاي قرآني در ترويج مردم به فرهنگ قرآني، گفت: ما اگر بخواهيم فرهنگ قرآني را ترويج كنيم نخستين كار برگزاري همين نمايشگاه هاست كه با عرضه محصولات فرهنگي مناسب به مردم، به گسترش اين فرهنگ كمك كنيم.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۲۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴

حسن عباسيان كه براي عرضه محصولات موسسه فرهنگي هنري ياران انتظار سبز در اين نمايشگاه حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، هدف از ايجاد اين غرفه را لبيك به فرمان رهبري براي كار فرهنگي دانست و افزود: همانگونه كه رهبري به كار فرهنگي براي مقابله با جنگ نرم تاكيد دارند ما هم با برپايي اين غرفه تلاش مي كنيم در اين راه گامي برداريم.

وي با ابراز تاسف از ديدگاه برخي ها كه كامپيوتر استفاده غير ديني دارد، ادامه داد: ما با برپايي اين غرفه مي خواهيم اين آگاه سازي را به مردم بدهيم كه در مسائل ديني و قرآني آن اندازه نرم افزارهاي قرآني داريم كه شايد نيازي به مكتوبات هم نباشد.

عباسيان استقبال از غرفه فعاليت هاي فرهنگي و علوم اسلامي خيلي خوب توصيف و اظهار داشت: هدف از ايجاد اين غرفه اين است كه بازديدكنندگان با فرهنگ قرآني آشنا شوند.

اميرمهدي عباسيان به عنوان پسر اين خانواده نيز هدف از حضور در اين نمايشگاه را كمك به پدر و قرار گرفتن در فضاي قرآني نمايشگاه دانست.


وي كه دانش آموز پايه ششم ابتدايي است، به فعاليت قرآني خود اشاره كرد و گفت: من هرازگاهي در خانه يا مدرسه قرآن مي خوانم كه نخستين بار پدر و مادر و سپس معلمان خواندن آن را به من آموزش دادند.

اين پسر نوجوان با بيان اينكه با خواندن قرآن مي فهمم خدا چه چيز به ما گفته و مسير ما كدام است،‌ در توصيه اي به همسن و سالان خود با خواندن قرآن از ثواب معنوي آن نيز بهره مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار