خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:

امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی در مقابله با جنگ نرم دارد

خبرگزاری بسیج: مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا با تاکید به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نقش اساسی این تکلیف الهی در مقابله با تهدیدات نرم دشمن گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای است که همه ما باید در انجام آن همه توان خود را به کارگیریم ولی نباید در این کار نباید به زور توسل کرد.
کد خبر: ۸۵۰۱۳۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفار ملکی در همایش سالانه امر به معروف و نهی از منکر حوزه و پایگاه های هشترود افزود: ما باید امر به معروف و نهی از منکر را از خود و خانواده آغاز کنیم تا تاثیر آن در جامعه زیاد شود.

وی با تاکید بر اینکه دین ما، دین عطوفت و مهربانی است از عامرین به معروف خواست درخصوص امر به معروف و نهی ازمنکر تا آنجا که ممکن است از بخشش و مهربانی با افراد برخورد کنند زیرا این کار موجب افزایش تاثیر آن خواهدشد و برخورد با منکرین را به نهادهای انتظامی واگذار و ازهرگونه درگیری و خشونت پرهیز کنند.

خلیل شریفی، فرمانده سپاه هشترود نیز در این همایش لازمه امربه معروف ونهی ازمنکر را احساس مسئولیت همه عامرین به معروف و ناهیان از منکر برشمرد.
همایش سالانه امر به معروف و نهی ازمنکر با حضور شوراهای امر به معروف و نهی از منکرحوزه ها و پایگاه های محلات و اقشارمختلف بسیج در حسینیه ثارالله سپاه هشترود برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار