خبرهای داغ:
به همت رزمندگان و بسیجیان گردان۱٢۳ امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

برگزاری جشن خانوادگی ویژه آغاز دهه مبارک فجر

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جشن خانوادگی ویژه آغاز دهه مبارک فجر همراه با برنامه های شاد فرهنگی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان ، در محل اردوگاه امام خمینی(قدس سره الشریف) شهرستان تیران و کرون برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۶۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان ، در محل اردوگاه امام خمینی(قدس سره الشریف) شهرستان تیران و کرون دورهمی خانوادگی را در کنار یکدیگر برگزار کردند.

فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد تفریحات سالم فرمودند: تفریحات، موضوعی بسیار مهم و اساسی است، خیلی ها هستند که ممکن است آن را جدی نگیرند و فکر کنند که زندگی خشک و بی‌انعطاف و بی‌لبخند ، می‌تواند زندگی موفقی باشد، اما چنین نیست، اگر در زندگی تفریح سالم و لبخند طبیعی که ناشی از نشاط است نباشد، زندگی بر خود انسان و اطرافیانش ، جهنم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این برنامه در اردوگاه امام خمینی (قدس سره الشریف) شهرستان تیران و کرون در جهت ایجاد صمیمیت و همدلی و ایجاد شور و نشاط در بین رزمندگان و بسیجیان عزیز و خانواده های گرانقدرشان برپا شد.

این برنامه با اجرای حاج آقا ادریسی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تیران و کرون و با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای افراد حاضر در جلسه انجام گرديد و در آخر با اهدای جوایز به برندگان مسابقات فرهنگی قبرنامه به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار