سردار زهرایی گفت: پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است و آنجایی که مردم پای کار امدند حماسه‌ای خلق شده و موفقیت‌ها بدست آورده اند.  
کد خبر: ۹۵۵۳۰۷۱
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برای بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی  در نرماشیر به کرمان سفر کرد.

پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است/هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت می‌رسیم
در این سفر سردار زهرایی ضمن  بازدید از طرح‌های  بسیح سازندگی شامل آسفالت جاده‌های بین مزارعی با خانواده شهدا و جهادگران شهرستان ریگان، نرماشیر و بم دیدار خواهند کرد.

سردار زهرایی در جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر اظهار کرد: پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است و آنجایی که مردم پای کار امدند حماسه‌ای خلق شده و موفقیت‌ها بدست آورده اند.  

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: محرومیت رفع نمی‌شود مگر به اراده و دست  مردم بومی منطقه، از کشاورز گرفته تا فرماندار و امام جمعه،   مردمی که در یک جغرافیا مستقر هستند خودشان می‌توانند منشا محرومیت شوند و یا منشاء تحول و محرومیت زدایی شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: اولین قدم  در این زمینه اراده و باور مردم است هر زمانی که به هم پیوند خوردیم و هم افزا شدیم و ظرفیت‌های خود را شناختیم و ظرفیت جدید را  خلق کردیم محرومیت رفع خواهد شد

وی افزود: وقتی با هم کار کنیم و هم گرا شویم  مطالبه گری هم خواهیم کرد  حتما از ظرفیت‌های خارج از محدوده بهتر  بهره مند می‌شویم

سردار زهرایی تصریح کرد: محرومیت با تکنولوژی  و زمان رشد می‌کند، محرومیت زدایی به این معنا نیست که یک کار انجام شود و تمام شود، نه، محرومیت زدایی مثل غذا و آب خوردن است وقتی غذا می‌خوریم بعد از مدتی احساس گرسنگی می‌کنیم محرومیت زدایی هم چنین است  پس در محرومیت زدایی خسته نشدن مهم است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: محرومیت زدایی و کار جهادی خستگی ناپذیر است و آدم‌هایی را احتیاج دارد که  سخت باشند و در کار‌ها استمرار داشته باشند.

 سردار زهرایی خاطر نشان کرد:  ۵ قرارگاه در کرمان، که یک قرارگاه در نرماشیر است سعی می‌کنیم این قرارگاه را تجهیز کنیم و همچنین جهت آسفالت جاده‌های بین مزارع علاوه بر سهمیه تخصیص داده شده ۱۳ تن قیر هم اضافه بر سهمیه در اختیار عزیزان این منطقه قرار خواهد گرفت.  

ارسال نظرات