مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستانی سرباز:

بسیج مولود انقلاب و حافظ دستاوردهای آن است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستانی سرباز گفت: بسیج مولود انقلاب و حافظ دستاورد‌های آن است و هر جا یی که نیاز باشد بسیج و سپاه با افتخار حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرباز، حجت الاسلام والمسلمین هراتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستان سرباز ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: بسیج مولود انقلاب و حافظ دستاورد‌های آن است و هر جا یی که نیاز باشد بسیج و سپاه با افتخار حضور خواهند داشت.

وی افزود: بسیج در فتنه‌های مختلف که دشمنان برای انقلاب برنامه ریزی کرده بودند حضور داشته و با بصیرت آن‌ها را خنثی کرده بودند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد: در اغتشاشات گذشته که عده‌ای مزدور به دنبال بر هم زدن فضای جامعه و راه اندازی فتنه‌ای جدید داشتند نقش سپاه و بسیج بسیار مشهود بود.


هراتی افزود: بسیج پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی و حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این بسیج مردمی است که در همه بزنگاه‌های مهم و حساس برای حفاظت از اسلام و انقلاب پا در عرصه گذاشته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد: بسیج از مردم و برای مردم تلاش می‌کند و امروز این روحیه بسیجی است که باعث پیشرفت کشور شده است.
ارسال نظرات