توجه به نیازهای مشتریان از اولویتهای بانک کارآفرین
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در جریان این بازدید، ندا آقاخانی رئیس شعبه لواسانی غربی، گزارشی از عملکرد شعبه در زمینه وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانتنامهها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه ارائه داد.
کریمی پس از استماع گزارش رئیس شعبه، بر لزوم نیازسنجی مشتریان و برنامهریزی برای پاسخگویی به این نیازها تاکید کرد و گفت: مشتریمداری و تکریم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک کارآفرین است. بنابراین برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپردهگذاران، مشتریمداری باید در رأس فعالیت همکاران ما در شعب قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاههای اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است. محور عمده این رقابتها بر بهکارگیری روشها و برنامههای جذب مشتریان متمرکز شده است. بنابراین خدماتی که در هر شعبه ارائه میشود، باید با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و متناسب با نیازهای مشتریان همان شعبه طراحی شود.