خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد خبر داد

لکه‌گیری خیابان‌های شهر اسدآباد

شهردار اسدآباد گفت: آسفالت‌ریزی خیابان امام(ره) آغاز شده و لکه‌گیری در سایر نقاط شهر نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

لکه‌گیری خیابان‌های شهر اسدآبادعلیرضا فعله گری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: آسفالت‌ریزی خیابان امام(ره) آغاز شده و لکه‌گیری در سایر نقاط شهر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تا پیش از این و به علت مشخص نبودن تکلیف مدیریت شهرداری پیمانکار به موضوع ورود نمی‌کرد اما با صحبت‌های انجام داده شده کار را آغاز کرده است.

شهردار اسدآباد با اشاره به اینکه بنا داریم تمام خیابان‌های مهم شهر را آسفالت‌ریزی کنیم، بیان کرد: به علت آغاز فصل بارندگی این موضوع به سال بعد موکول خواهد شد.

وی ادامه داد: با پیگیری فرماندار اسدآباد 1.5 میلیارد تومان اعتبار جداگانه برای زیباسازی شهر اختصاص پیدا کرده است که این مبلغ صرف بهسازی کمربندی شهدا و لکه گیری سایر نقاط معیوب شهر می‌شود.

فعله گری در رابطه با برنامه‎های فرهنگی خود نیز گفت: نسل آینده که تصمیم گیرنده کشور خواهد بود از بچه‌های نسل امروز است و معتقدیم هر چقدر کار فرهنگی مبتنی بر سبک ایرانی، اسلامی در جامعه انجام شود ناکافی است و در این راستا توجه ویژه به ورزش و فرهنگ دو راه مناسب برای ارتقای فکری اهالی جامعه است.

وی اضافه کرد: ورود به ورزش و برنامه‌های فرهنگی دو کار عمده ما است که به محض انجام کارهای اولیه آن را عملی خواهیم کرد.

شهردار اسدآباد در پایان ضمن اشاره به اینکه مناصب به برکت خون پاک شهدا به ما رسیده است، تصریح کرد: معتقدیم برآیند این جانفشانی‌ها خدمت مطلوب به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات