معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اربعین به یک فرهنگ بین المللی تبدیل شده است

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروزه، پیاده روی اربعین به یک فرهنگ بین المللی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۹۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

سرهنگ پاسدار علی مختاری، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، در حاشیه روند خدمت رسانی به زائران پاکستانی در زائرسرای امام رضا (ع) گفت: امروزه و به همت جمهوری اسلامی ایران و رهبری دائیانه رهبر معظم انقلاب، پیاده روی اربعین و خود اربعین به یک فرهنگ بین المللی تبدیل شده است.

وی با اشاره به این مطلب که به غیر از مسلمانان، از کشورهای غیر مسلمان نیز افرادی در پیاده روی اربعین حضور دارند، افزود: موج حضور و استقبال زائرین از کشور‌های مختلف مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی، زمانی می‌تواند تجلی بخش باشد و انگیزه در بین سایر ملل و مردم ایجاد کند که رسانه، پای کار باشد.

مختاری بیان کرد: امروز اگر رسانه نتواند اهداف و آرمان‌ها و نقش خود را به خوبی ایفا کند، این اطلاعات و این شور و هیجان اربعین در موکب‌ها باقی می‌ماند و به مردم انتقال داده نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: برای داشتن فرهنگ قالبی که در باور و اندیشه‌های مردم جا داشته باشد، رسانه نقش قابل توجهی دارد.

این مسئول گفت: امروز انتظار مقام معظم رهبری(مدظله) از دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف داخلی و خارجی، یک عملکرد جهادی و انقلابی است، امروز رسانه ما باید کار جهادی و انقلابی انجام دهد و لحظه به لحظه حرکت عاشورایی اربعین حسینی را ثبت و ضبط کند و به سمع و نظر تمام عاشقان ابی عبدالله برسانند.

مختاری در پایان خاطر نشان کرد: انصافا خادمان افتخاری کاملا حرکت جهادی، انقلابی و بدون توقع با اهداف و آرمان‌هایی که برایشان نقش تعریف شده در حد انتظار حضور دارند و پای کار هستند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات