دیدار مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) با فرماندار گناوه

به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مسئولان سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با فرماندار گناوه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۳۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
دیدار مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) با فرماندار گناوه
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مسئولان سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با فرماندار گناوه دیدار کردند.
 
در ابتدای این دیدار حجت السلام سید محمد امین خاضع مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با تبریک هفته دولت گفت: جایگاه خدمت به مردم و شنیدن درد‌ها و نیاز‌ها و خواسته‌های ان‌ها و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم از نعمت‌های بزرگ خداوند است که شامل حال خادمین مردم و مسئولان می‌شود و باید قدر این نعمت خدا را بدانیم.
 
وی خدمت صادقانه به مردم و کسب رضایت آن‌ها را دو مقوله مهم دانست که سبب می‌شود، هم شهروندان وهم خدای متعال از مسئولان راضی شود.
 
در این نشست جانشین فرمانده سپاه گناوه سرهنگ احمد فخری با تبریک هفته دولت، از زحمات صورت گرفته و تعامل و همکاری در شهرستان به واسطه خدمت بهتر و مطلوب‌تر به مردم تشکر کردند.

سرهنگ احمد فخری، در این دیدار با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم است که مسئولین با ارائه خدماتی که در طول یکسال انجام داده اند را به اطلاع مردم برسانند ادامه داد: شاید تعدادی از مردم در جریان فعالیت‌های انجام شده نباشند، ولی در این هفته با ارائه گزارشات به مردم شریف باعث می‌شود خدمات صورت گرفته مورد توجه قرار گیرد.

دیدار مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) با فرماندار گناوه
 
سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه با تبریک هفته دولت گفت: اتحاد و یک دلی بین مسئولان رمز پیروزی و موفقیت می‌باشد که این یک دلی بین مجموعه سپاه و فرمانداری و ادارات شهرستان گناوه به خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به حضور سپاه بعداز حادثه سیل در ابتدای سال جدید و کمک به هم وطنان و همچنین کسب افتخارات در مبارزه با دشمنان و سقوط پهباد پیشرفته امریکا گفت: سپاه هرجا وارد عمل شده است، کسب افتخار و موفقیت و منشاء اقتدار و خیر بوده است.
 
دیدار مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) با فرماندار گناوه
 
پایان خبر/
ارسال نظرات