خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حرکت‌ جهادی موفقیت‌های بزرگی را نصیب کشور می‌کند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حرکت‌ جهادی موفقیت‌های بزرگ و مهمی را نصیب کشورمان می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۳۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بازخوانی یکی از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی یعنی «حرکت جهادی» ضروری است، چرا که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب در همه بزنگاه‌ها و شرایط سخت، غبار ناکارآمدی و ناتوانی به تبع آن یأس و ناامیدی را از چهره انقلاب پاک کرده است.

وی افزود: تفکر بسیجی و حرکت جهادی، موفقیت‌های بزرگی را برای مردم فراهم کرده، بنابراین باید مدیران، نخبگان و جوانان به ویژه گروه‌های جهادی با احیا و تقویت این ظرفیت در قالب «گفتمان حرکت جهادی» زمینه‌ساز تحول در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت باشند.

    این مسوول با بیان اینکه حرکت جهادی در ملت ما نهادینه شده است، اضافه کرد: به لحاظ تاریخی ضعف‌های ساختاری و کمبودهای بنیادین در کشور وجود دارد که یادگار دوران رژیم ستم‌شاهی است، بدیهی است که راهبرد قدرت‌های استکباری در عقب نگه داشتن کشورهای تحت سلطه بود.

این مسوول خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنگاه که روند تشدید تحریم‌های اقتصادی و تحمیل هشت سال جنگ، به آسیب‌های گذشته دامن زد، تجلی یکی از ظرفیت‌های عظیم گفتمان انقلاب اسلامی یعنی «حرکت جهادی» ضروری بود.

وی گفت: در این تفکر اصول و ارزش‌های دینی، احساس تکلیف و روحیه جهادی جوانان حرف اول را می‌زند و انتخاب این خط مشی سبب شد که از آغازین روزهای انقلاب، نیروهای انقلابی با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در عین غلبه بر سیاست تحریم، فشار دشمن و پیامدهای زیانبار جنگ و شرایط نامناسب امنیتی ناشی از عملکردهای گروه‌های تروریستی بتوانند بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: قابلیت و توانمندی تفکر انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین به وضوح خود را نشان داد و عینیت‌بخشی به شعار «ما می‌توانیم» را شاهد شدیم، که اوج آن را می‌توان در فعالیت‌های جهادی مردم و نیروهای جوان انقلابی در جهاد سازندگی مشاهده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات