سردار مطهری در جمع دبیران درس آمادگی دفاعی استان:

الگوپذیری فرزندان ما از معلمین بیشتر از حتی والدین وجامعه است

سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در افتتاحیه دوره توانمند سازی دبیران درس آمادگی دفاعی استان بیان داشت: الگوپذیری فرزندان ما از معلمین بیشتر از حتی والدین وجامعه است لذا نقش تربیت وتعلیم معلم‌های عزیز بیشتر وحساس‌تر می‌کند چرا که بالاترین وظیفه معلم این است که با رفتار وگفتار پسندیده الگوی اسلامی باشد برای دانش اموز باشد.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۶۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛صبح امروز دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی ویژه بانوان در دانشگاه فرهنگیان کرمان آغاز شد. 
شرکت کنندگان در این دوره توانمندسازی با آموزش‌های تئوری و عملی از جمله سلاح شناسی، تیراندازی و امداد و نجات، مهارت‌های لازم را در زمینه تدریس درس امادگی در مدارس فرا خواهند گرفت..

سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در افتتاحیه این مراسم با تاکید بر نقش زنان دراسلام واهمیت حضور زنان درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان داشت: الگوپذیری فرزندان ما از معلمین بیشتر از حتی والدین وجامعه است لذا نقش تربیت وتعلیم معلم‌های عزیز بیشتر وحساس‌تر می‌کند چرا که بالاترین وظیفه معلم این است که با رفتار وگفتار پسندیده الگوی اسلامی باشد برای دانش اموز باشد.
آقای براهویی معاون پزوهش اداره اموزش وپرورش کرمان نیز در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به اهمیت نقش استاد در تعلیم وتربیت بیان داشت:در جامعه امروز دبیران درس امادگی دفاعی نقش بسزایی در تربیت دانش اموزان دارند چرا که هم در جنگ سخت وهم درجنگ نرم امادگی دفاعی لازم است.
اقای براهویی در ادامه باا شاره به قدرت ذهن و مدیریت اذهان اظهارداشت:دبیران ما باید با شناسایی دقیق استعداد‌های یک دانش اموز زمینه رشد وبالندگی را برای او فراهم سازند.
ارسال نظرات