فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه:

برنامه های محوری سپاه تربیت جوان مومن انقلابی پای کار است

فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه گفت:از برنامه های محوری سپاه تحقق دغدغه رهبر معظم انقلاب برای تربیت جوان مومن انقلابی پای کار است.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۳۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه در جمع مربیان طرح شهید بهنام محمدی با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به جوان مومن انقلابی و با بیان اینکه این طرح با ۱۳ مربی برادر و خواهر و در ۴ مدرسه در حال اجرا می باشد، گفت:بسیج منبع عظیمی از ارزشها و معنویت است و نقش برجسته ای در استحکام زیر ساخت‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام دارد.

وی با بیان اینکه بسیج در سنگرهایی اعم از اقتصادی،محرومیت زدایی،نظامی و فرهنگی حضور اثربخشی دارد ،اظهار کرد:تفکر بسیج یک تفکر پیش برنده است .

فرمانده سپاه سوادکوه بسیج را متشکل از انسان های فرهیخته ،ولایتمدار و مومن خواند و ادامه داد: بدون تردید بسیج به عنوان یک ظرفیت بی نظیر در کشور و برای انقلاب راه گشا است.

حسین‌نژاد رسالت بسیج را صیانت از انقلاب دانست و با اشاره به نقش آن گفت:نقش عمده بسیج مشارکت در پیشبرد انقلاب است.

فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه با بیان اینکه حفظ شبکه انسانی بسیج  با این ظرفیت متعالی ضروری است ، خاطرنشان کرد:از برنامه های محوری سپاه تحقق دغدغه رهبرمعظم انقلاب برای تربیت جوان مومن انقلابی پای کار است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها