مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

نیاز امروز دنیای اسلام، داشتن یک فرد مسلمان انقلابی است

حجت الاسلام و المسلمین، ربانی نژاد، مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در همایش تجلیل از مربیان و مدیران و هادیان سیاسی لنگرود گفت: دنیای امروز اسلام به افراد متعهد و بابصیرت نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۷۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

نیاز امروز دنیای اسلام، داشتن یک فرد مسلمان انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان لنگرود، همایش تجلیل از مربیان و مدیران و هادیان سیاسی لنگرود در  روز شنبه مورخ 14/02/98 در حسینیه شهدای سپاه ناحیه لنگرود برگزار شد،

حاج آقا ربانی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک فرارسیدن ماه رمضان، گفتند: افراد زیادی ادعای مسلمان بودن دارند که روحیه انقلاب ندارند.

نمونه های از صدر اسلام تا به امروز بسیار زیاد است که این افراد باعث کج فهمی برخی افراد دیگر نیز شدند.

قرآن مجید الگوی همه ما در راه دستیابی به بصیرت است که نمونه آن بکاررفتن بیش از 56 بار کلمه بعثت در قرآن می باشد.این کلمه روحیه انقلابی گری و مقابله در برابر استکبار را به ما نشان می دهد و البته کلماتی دیگر نیز با مفاهیم انقلابی گری در قرآن مجید آمده است.


ایشان افرودند: رهبر معظم انقلاب نیز در ایام بعثت امسال درباره اهمیت انقلابی گری مطالب مهمی ایراد کردند و به قرآن مجید نیز با همین کلمات استناد جستند.لذا داشتن روحیه انقلابی گری برای حفظ اسلام ناب و راستین بسیار مهم بوده که نظام اسلامی ما نیز به آن بسیار نیازمند می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات