خبرهای داغ:
سومین حرم اهل بیت، باز هم میزبان آسمانیان است و یکپارچه برای استقبال از این میهمان آسمانی به صحنه می‌آید.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۶۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شیراز، سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، این روزها آماده استقبال و تشییع و تدفین شهید مدافع حرم است که پس از سه سال، شناسایی شده و به میهن باز گشته است.

سرهنگ محمدباقر معین، مسئول ایثارگران سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه شهید «محمد باقری» از شهدای لشكر فاطمیون مدافع حرم اعزامی از شیراز، در سال 94 در اطراف حلب به شهادت رسید و پس از سه سال، با آزمایش دی ان ای که از بخشی از بدنش که باقی مانده بود، شناسایی شده و امشب به آغوش شهر و خانواده اش باز می گردد.

معین افزود: امشب برنامه استقبال از شهید تا معراج شهدا را خواهیم داشت و شب جمعه پس از نماز مغرب و عشا برای دعای کمیل در مساجد محله کوزه گری و پس از آن وداع خانواده با این شهید بزرگوار در معراج شهدای شیراز را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: روز جمعه پس از نماز جمعه، مراسم وداع، تشییع و تدفین این عزیز را از مصلای نماز جمعه شیراز تا گلزار شهدای دارالرحمه را خواهیم داشت.

مسئول ایثارگران سپاه فجر فارس همچنین از تشییع دو شهید گمنام هم در هفته آینده خبر داد و افزود: از شهدای اورژانس در شهرکرد هم یکی از نیروهای شیراز است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها