خبرهای داغ:
به‌مناسبت دهه فجر؛

۵۷ المان در سطح شهر ارومیه نصب می‌شود

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، ۵۷ المان مناسبتی در سطح شهر ارومیه نصب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۴۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، علی شایگان در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای فرآیند مکان‌سازی جهت حفظ زیبایی ظاهری شهر و احیای هویت منطقه، سازمان در راستای طراحی و ساخت المان‌های مناسبتی در هر زمان تلاش‌های بسیار کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، ۵۷ المان مناسبتی در سطح شهر ارومیه نصب می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان در حوزه مبلمان شهری، نورپردازی، نماد و مجسمه و آذین‌بندی در راستای رسیدن به خوکفایی کامل گام‌های اساسی برداشته و ساخت و نصب اکثر مبلمان شهری، تندیس‌ها و المان‌های مورد نیاز در سطح شهر با کمترین هزینه و با استفاده از ضایعات المان‌های قبلی توسط تلاشگران هنرمند سازمان انجام می‌گیرد که از کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر برخوردار است.

شایگان گفت: مبلمان شهری نقش بسيار مؤثری در ارتقای کيفی منظر شهری دارد و مجسمه‌های شهری به‌عنوان المان و احجام به‌يادماندنی بيشتر در ذهن مردم و شهروندان جای می‌گیرند و موجب ثبت خاطراتی ارزشمند می‌شوند.

به گفته وی یکی از جشن‌های مهم کشور ما، جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی است که سازمان با آذین‌بندی میادین و خیابان‌های سطح شهر و تهیه و آماده‌سازی المان‌های موضوعی نصب بنر، لمپوست و پرچم در بلوارهای اصلی جهت تداعی خاطرات دوران پیروزی انقلاب و به‌منظور فضاسازی محیطی جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های این دهه مبارک، ترویج نشاط و تداعی کردن خاطرات آن دوران برای نسل‌های جوان‌تر اقدام می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات