امام جمعه موقت تهران:

ساخت گنبد امام حسین (ع) در کرمان اقدامی ماندگار است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان، اقدامی ارزشمند، ماندگار و موجب افتخار است.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۱۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ امروزسه شنبه ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در بازدید از پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان افزود: همت و تلاش افرادی که هنرمندانه و عاشقانه در کرمان و در عتبه حسینی کار انجام می‌دهند، موجب افتخار است.
امام جمعه موقت تهران طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) را اقدامی بزرگ دانست و اظهار داشت: این گنبد نماد ویژه حرم مطهر امام حسین (ع) و قابی است که روی حائر حسینی قرار می‌گیرد که سقف آن عرش الهی است.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: امتداد کار کرمان که در حرم انجام می‌شود بسیار ارزشمند و کاری بسیار دقیق، عالی و با مهندسی بسیار فوق العاده که همزمان با حضور زائر در حرم و در عمق زیاد انجام می‌شود و یادگار ماندگاری است.
حاج علی اکبری در ادامه به کار شگفت انگیز رزمندگان در کربلای پنج و کار بزرگ و متفاوت لشکر ثارالله در این عملیات با فرماندهی سردار بزرگ نظام سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: این عملیات بسیار عجیب بود و یک اتفاق متفاوت در هشت ساله دفاع مقدس که با یک کار پیچیده ۵۰ روز به طول انجامید.
وی با بیان اینکه لشکر ثارالله در عملیات کربلای چهار حضور داشتند و در ادامه وارد عملیات کربلای پنج شدند گفت: این افراد ماموریت پیچیده و سختی را به عهده گرفتند و کار را هم خیلی خوب انجام دادند؛ امیدواریم این راه همیشه پیش مردم و جوانان ما باز باشد و جوانان بلند همت و سرداران رشید بزرگی تربیت شوند.
در این بازدید توضیحاتی پیرامون چگونگی انجام پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان و کربلا توسط مهدی نیکویی معاونت فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان ارائه شد.
ارسال نظرات