فتنه سال 88 نتیجه سالها تلاش و برنامه ریزی در اتاق فکر دشمن بوده است/ جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت با اقتدار و عزت در برابر توطئه دشمنان در منطقه ایستادگی می کند

این فتنه ها نتیجه ی سال ها برنامه ریزی و تحقیق و تلاش در اتاق فکر دشمنان بوده است و با صرف هزینه های بسیار و با بکارگیری تمامی ایادی خود در منطقه قصد براندازی نظام برآمده از آرای ملت را داشت که به فضل الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشه در صحنه ی ملت خدشه ای به آرمان های نظام مقدس و اما شهدا وارد نشده است .
کد خبر: ۹۰۹۴۸۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت هفته بصیرت نشست سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر  برگزار شد.
مسکینی کارشناس مسائل سیاسی در جمع پایوران و سربازان این ناحیه ، نظام انقلاب اسلامی را بر آمده از آرای عمومی ملت بیان کرد و گفت : خروج آمریکا از سوریه پس از سال ها حضور نظامی در این منطقه و هزینه ی 7 تریلیون دلاری بدون هیچ نتیجه ای ، نشانه ی افول قدرت آمریکا چه در خارج و چه در داخل می باشد .

وی افزود : اما در مقابل ، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و عزت همچنان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کند و با حمایت از مردم مظلوم منطقه از یمن ، سوریه ، عراق و فلسطین نقشه های استکباری غرب را نقش برآب می کند .

این کارشناس سیاسی ضمن اشاره به فتنه های سال های 78 و 88 اذعان کرد : این فتنه ها نتیجه ی سال ها برنامه ریزی و تحقیق و تلاش در اتاق فکر دشمنان بوده است و با صرف هزینه های بسیار و با بکارگیری تمامی ایادی خود در منطقه قصد براندازی نظام برآمده از آرای ملت را داشت که به فضل الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشه در صحنه ی ملت خدشه ای به آرمان های نظام مقدس و اما شهدا وارد نشده است .

مسکینی ادامه داد : اشتباه است که بپنداریم فتنه ی سال 88 نتیجه ی اختلافات انتخاباتی کاندیداها بوده، زیرا اسنادی در دست است که مشخصمی شود دشمن نقش مستقیم در ایجاد فتنه سال 88 داشته است و حتی انتخابات برای دشمن محمل ایجاد بحران و فتنه در سال 88 شد و تقلب در انتخابات رمز ایجاد اغتشاش و ناآرامی توسط میرحسین موسوی به عنوان یک رقیب کاندیدای ریاست جمهوری رقم خورد .

وی با اشاره به مسائلی که در سال 88 روی داد بیان کرد : اولین خیانتی که میرحسین موسوی انجام داد اعلام پیروزی خود در انتخابات قبل از شمارش آرا صندوق ها بود . آن ها زمانی روند انتخابات را قانونی و درست میدانستند که نام نامزد خودشان از صندوق ها بیرون می آمد در غیر این صورت به طرفداران خود اعلام حضور و اعتراض در کف خیابان ها می کردند .

کارشناس مسائل سیاسی مناسبت های ملی را بهانه ای برای اعلام حضور طرفداران با شعارهای کذایی و تنش زا برای برای به هم ریختن جو جمعیت و کشور بیان کرد و خاطر نشان ساخت : با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تاریخی 29 خرداد سال 88 ریزش عجیب در بدنه ی طرفداران موسوی که فریب خورده بودند ایجاد شد و در نهایت اعتشاش گران با پاره کردن عکس امام و توهین به حضرت اباعبدالله (ع) در ایام محرم و روز عاشورا ، مردم به خشم آمدند و با حماسه آفرینی خود در 9 دی این فتنه را در جای خود نشاندند و درسی بزرگ بود هم برای بصیرت و هوشیاری ملت و هم برای دشمنان و فریب خوردگان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها