خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی:

مردم آذربایجان غربی 4 میلیارد و 724 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

مردم نیکوکار آذربایجان غربی در هشت ماه نخست سال جاری، چهار میلیارد و 724 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۵۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

جهانبخش رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، گفت: مردم نیکوکار آذربایجان غربی در هشت ماه نخست سال جاری، چهار میلیارد و 724 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: میزان صدقات پرداختی هشت ماهه نخست سال جاری توسط مردم خیر آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته، با رشد پنج درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم خیر ارومیه با یک میلیارد و 200 میلیون تومان و مردم خیر خوی با 700 میلیون تومان، در فریضه پرداخت صدقه در آذربایجان غربی پیشرو هستند.

وی تاکید کرد: تاکنون 82 درصد از پیش بینی های کمیته امداد آذربایجان غربی در حوزه صدقات محقق شده و این نهاد در تلاش است تا پایان سال جاری، به 100 درصد اهداف و برنامه های خود در این حوزه جامه عمل بپوشاند.

رضایی عنوان کرد: هم اکنون ۱۷0 هزار و 781 صندوق صدقات در معابر، اماکن عمومی و منازل شخصی استان نصب یا توزیع  شده و به طور میانگین هر سه ماه یک بار صدقات مردم از این صندوق ها جمع آوری می شود.

وی با اشاره به نحوه دریافت صندوق صدقات کوچک خانگی، افزود: با حضور نیروی مشارکت کمیته امداد در منازل و محل اصناف و در صورت تمایل آنها، و همچنین با حضور و اعلام درخواست افراد در محل ادارات کمیته امداد، صندوق صدقات کوچک خانگی به آنها داده می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به نحوه هزینه صدقات جمع آوری شده، تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده مردم نیکوکار آذربایجان غربی برای مددجویان  در قالب پرداخت جهیزیه،  کمک‌های درمانی، آموزش ها و امور فرهنگی، ایجاد اشتغال، کمک به تامین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان  و کمک های موردی هزینه می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات