پیش از ظهر امروز؛

26 گروه جهادی در مراغه عازم مناطق محروم شهری شدند

فرمانده سپاه مراغه در آیین آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی گروه های جهادی این ناحیه، از اعزام 26 گروه جهادی متشکل از 250 نفر از بسیجیان این شهرستان برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی به مناطق حاشیه شهری 18 و 19 شهریور امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۴۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: این گروه های جهادی با رمز سپاهیان محمد رسول الله(ص) در مرحله نخست با حضور در منطقه محروم همت(زینال آباد)مراغه خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتی، ویزیت رایگان، اجرای طرح های محرومیت زدایی از جمله اهداف این گروه های جهادی است که با حضور بسجیان و ادارات این شهرستان بهزیستی، کمیته امداد، بسیج جامعه پزشکی و سایر نهادها در این مناطق انجام می شود.

سامی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان ها اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش در قالب حضور گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم در حال اجراست. وی گفت: در مرحله دوم این رزمایش نیز گردان های بسیج در قالب پیاده روی 22 و 23 شهریور امسال به اجرای رزمایش بیت المقدس دراردوگاه امام علی(ع) خواهند پرداخت.

سامی افزود: در مرحله سوم نیز گردان های بسیج بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و کوثر در همایش و تجمع بزرگ 30 هزار نفری بسجیان استان در هفته دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر وجود روحیه و تفکر بسیجی در بین مسئولان به عنوان راهگشایی مشکلات جامعه ادامه داد: تفکر انقلابی، جهادی و بسیجی زمینه ساز پیروزی ملت بزرگ ایران رد جنگ اقتصادی و نرم دشمن علیه کشورمان خواهد بود.

وی اضافه کرد: آحاد مردم و مسئولان با بهره گیری از روحیه بسیجی وار و با تکیه بر رهنمودهای رهبری می توانند بر مشکلات اقتصادی کنونی جامعه فائق آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها