خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت در ارومیه

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت به میزبانی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۳۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

جلال مولان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی مورد اشاره با عنوان یاوران ولایت از تاریخ 16 تیر ماه آغاز شده و تا 26 همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری دوره فوق برای برادران از 17 تیر ماه تا 21 تیر ماه و خواهران از 22 تیر ماه تا 26 ماه جاری اشاره کرد و محل برگزاری آن را اردوگاه معلم ارومیه عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی به اعزام 400 نفر به اردوها اشاره کرد و گفت: 200 نفر آنها از بین دانش آموزان بسیجی خواهر و 200 نفر نیز برادر هستند و مقطع تحصیل افراد اعزام شده دوم دبیرستان می باشد.

مولان زاده هدف از برگزاری این دوره ها را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، آموزش و تربیت آنها برای انجام کار تشکیلاتی و آگاه سازی در امور عقیدتی و ... عنوان کرد و بیان داشت: دیدار با مسئولان استانی، عطرافشانی مزار شهدا، شرکت در رزمایش علمداران ولایت و ... را از جمله برنامه ها در این دوره ها برشمرد.

وی نقطه عطف برنامه های مورد اشاره را بازدید از محل برگزاری رزمایش علمداران ولایت عنوان کرد و بیان داشت: این رزمایش شب هنگام برگزار شده و در ایجاد شناخت بین دانش آموزان نسبت به جنگ تحمیلی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات