رفتار و گفتار مسئولان یکی باشد/ مردم هوشیار برابر جنگهای روانی دشمن در کنار جنگ اقتصادی باشند

نانواکناری با بیان اینکه در یک جبهه سنگین افکار عمومی در جهان بیان دنیا به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ارزشمند است، افزود: گفتار و رفتار مسؤولا ن باید یکی باشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۵۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله  نانواکناری در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه امروز دشمن از دو طریق به صورت مستقیم و محکم ورود پیدا کرده است تا بتواند انقلاب اسلامی را از مسیر خارج و تغییری در نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورد، اظهار کرد: در کنار جنگ روانی جنگ اقتصادی هم در دستور کار دشمن است.

وی با اشاره به اینکه اگر توجه کنیم استکبار جهانی بعد از برجام  و انجام تعهد از طرف ایران؛ آمریکا امضا خود را از برجام پس گرفته و بدعهدی نسبت به توافق صورت گرفته کرده است، افزود: این را باید بدانیم دشمن به دنبال ضربه زدن است و نقشه جدیدی برای ما تدارک دیده است.


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن جنگ اقتصادی را در کنار جنگ روانی برای ملت ما  تدارک دیده‌اند و باید هوشیار باشیم تا تلاش دشمن به نتیجه نرسد.

وی با بیان اینکه برای شکست جنگ روانی دشمن و ورود به این عرصه استفاده از تجربه گذشته 8 سال دفاع مقدس می‌تواند ما را پیروز کند، افزود: مسؤولان  باید در کنار مردم تحت هدایت رهبری موفق کنند.


نانواکناری اتحاد بین همه قشر جامعه را خواستار شد و گفت: کوچکترین تزلزل در جامعه ما را به ضرر و زیان‌های بزرگی دچار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در یک جبهه سنگین افکار عمومی در جهان بیان دنیا به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ارزشمند است، افزود: گفتار و رفتار مسؤولا ن باید یکی باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسؤولان با مردم یکدل و هم زبان باید و تمام تلاش خود را برای رضایت مردم به کار بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها