خبرهای داغ:

راهپیمایی پرشکوه مردم روزه دار اشنویه در روز قدس

همزمان با اقصی نقاط کشور، مردم روزه دار اشنویه با حضور در راهپیمایی روز قدس از مقاومت ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۴۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این راهپیمایی پرشکوه مردم فهیم و همیشه در صحنه اشنویه همزمان با اقصی نقاط کشور با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از استکبار به گوش جهانیان رساندند.

فرماندار شهرستان اشنویه، با گرامیداشت این روز، آن را یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدا مسئله فلسطین را مسئله ی مهم و مربوط به کلیه امتها دانست و با نامگذاری جمعه آخر رمضان این پیام را به گوش جهانیان رساند و موجب اتحاد مسلمانان به ویژه بر سر مسئله فلسطین شد.

مهندس اسعد خضری در ادامه افزود: امروز استکبار جهانی به خوبی این را می داند دفاع از مستضعفان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف یکی از اصول مهم و برگشت ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان جهان است.

در پایان این راهپیمایی مردم اشنویه، با قرائت قطعنامه روز قدس با محوریت «بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی‌نقاط دنیا» و «برگزاری همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده این کشور» با اراده آنان و تحقق راهبرد «فلسطین من البحر الی النهر» آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از سلطه صهیونیستها را خواستار شدند.

ارسال نظرات