عبدالله اسکندری در نشست بصیرتی عنوان کرد:

امروز برای کشور ما مسئله کالای ایرانی مسئله بسیار مهمی است

نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی با سخنرانی سرهنگ اسکندری فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر شهر کاکی برگزار شد
کد خبر: ۹۰۱۳۳۰۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگذاری از دشتی، سرهنگ عبدالله اسکندری در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت خواهران شهر کاکی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری منوط بر حمایت از مصرف کالای ایرانی ، وظیفه همه ما بسیجیان اطاعت از امر رهبری است.

وی افزود:امروز برای کشور ما مسئله کالای ایرانی مسئله مهمی است؛ و همه کسانی که این مسئله را باور دارند باید تلاش کنند این امر محقق شود.

اسکندری حمایت از کالای تولید داخل را نیازمند حرکت جهادی دانست و گفت: همه ما باید به این وظیفه دینی و ملی عمل کنیم و مطیع امر رهبر عزیزمان باشیم.

فرمانده حوزه ولیعصر شهر کاکی تاکید کرد: در این برهه زمان ما باید از شبکه اجتماعی تولید داخل استفاده کنیم و با فیلتر شدن تلگرام به سمت شبکه های ملی تمایل داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ما امروزه بدون هیچ لشکر کشی و هزینه ای توانسته ایم در تمامی جبهه ها پیشتاز باشیم و اگر همت مردم و حرکت جهادی جوانان انقلابی نبود چنین چیزی میسر نمی شد.

وی در پایان افزود: اگر از کالای تولید داخل حمایت شود هم چرخ اقتصاد از رونق نمی افتد و هم در زمینه های اقتصادی رشد چشمگیری خواهیم داشت و هم تولید کنندگان کیفیت کار خود را بالا می برند.

ارسال نظرات