برگزاری همایش عقیدتی سیاسی در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی

صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد "مرتضي مطهری" و روز معلم همایشی به همین مناسبت در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی: سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته عقیدتی و گرامیداشت شهادت استاد مطهری(ره) اظهار داشت: شهید مطهری در میان روشنفکران به عنوان یک روشنفکر مذهبی و در حوزه‌های علمیه به عنوان یک اسلام شناس مورد وثوق بود.
سرهنگ غضنفری، در این مراسم عنوان کرد: امروز آنچه که سبب شده شما پاسداران را صاحب احترام برای دوستان و لرزه براندام دشمنان بیندازد، حاصل اخلاص، بندگی و عبودیت شماست که همراه با بصیرت می باشد.
وی، تصریح کرد: آثار و اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری حتی با گذشت زمان ناب می باشد و تازگی دارد و هیچ وقت کهنگی ندارد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ، افزود: اندیشه‌های ناب شهید مطهری (ره) در دفاع از آموزه های انقلاب و پاسخ به شبهات و تحریفات دینی، زمینه‌های ساخت بنیان‌های اعتقادی جامعه اسلامی را مرتفع ساخت و به مثابه یک حقیقت همیشه جاری برای همه نسل‌ها و دوران‌ها ماندگار ماند.
وی، یادآور شد: همه آثار آن شهید بزرگوار که نشان‌دهنده عمق تفکر و اندیشه ایشان است در قبل و بعد از انقلاب اثرگذار بود و در آینده نیز اثرگذار خواهد بود.
سرهنگ غنفری، با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ و تقدس زدایی و ناکارآمدی انقلاب می باشد، اظهار داشت: سیره و اندیشه های شهید مطهری(ره) بهترین توان برای ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی، گفت: رمز و کلید واژه ماندگاری و حیات استاد شهید مرتضی مطهری(ره) بندگی، عبودیت و اخلاص ایشان بود که نام مبارکشان همچنان زنده و ماندگار است.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محراب ارکاک الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، عنوان کرد: ما هرچه داریم از اتکاء به معنویت و ارتباط با خداوند داریم و اگر این باشد هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند.
وی، تصریح کرد:دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاشهای جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق،معرفت و بصیرت تجلیل شود.
در پایان این مراسم از جمعی از اساتید و مربیانی که در سال گذشته با معاونت عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی همکاری داشته اند تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات