فرمانده سپاه تنگستان:

مهمترین ترس دشمنان انقلاب قدرت و عظمت سپاه است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: آنچه به طور مسلم ترس و دلهره بر دل دشمنان قسم خورده نظام مقدس ما نهاده قدرت و عظمت روز افزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و دشمن برای تضعیف این نهاد انقلابی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری درجمع کارکنان سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: بنیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از قبل پیروزی انقلاب در تفکر حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

وی تصریح کرد: توانمندی‌های سپاه انقلاب اسلامی ایران امروز رعب و وحشت در دل استکبار جهانی انداخته‌اند و مطمئنا دشمنان داخلی و خارجی انقلاب سعی می‌کنند در برابر این موفقیت‌ها توطئه کنند و می‌خواهند مردم را از نهادهای انقلابی برگردانند چرا که موفقیت‌های نظام را در نیروهایی از جمله سپاه دیده‌اند.

حیدری افزود: سپاه که از بهترین فرزندان ایران و اسلام شکل و سازمان گرفت، ثابت کرد که در میدان عمل و در هر عرصه‌ای که خطری مردم، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را تهدید کند، در اوج ایثار و گذشت و فداکاری، خط مقدم مقابله با این خطرات و تهدیدات است و همواره سپر بلای مردم، جامعه، نظام و انقلاب در برابر خطرات و تهدیدات است.

وی تصریح کرد: پاسداری از اسلام و انقلاب یک تعهد سازمانی و نهادی نیست، بلکه یک تکلیف انسانی است و در حقیقت تأسی به همان رسالت و طریقی است که انبیاء و اولیای الهی، ائمه معصومین(ع) و شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری در پی آن بوده و همه لحظات و ساعات زندگی ما باید با این وظیفه تنظیم گردد.

حیدری با بیان اینکه سبزپوشان سپاه پاسداران اهل هیچ جناح و سیاسی کاری نبوده ، نیستند و نخواهند بود ، خاطرنشان کرد : سپاهیان انقلاب تنها حامی و پشتیبان یک جناح هستند و آن هم جناح انقلاب است که مقام معظم رهبری پرچم‌دار آن هستند.

وی جهاد رزمندگان مدافع حرم در لباس پاسداری در خارج از مرزهای کشور در عراق و سوریه برای مبارزه با دشمنان قرآن و اسلام را ریشه در عاشورا دانست و گفت: چه در دوران دفاع مقدس در آن جنگ نابرابر و چه در عراق و سوریه که اسلام نیاز به یاری داشت، سپاه پاسداران بود که ثابت کرد اگر در کربلا هم می‌بودند، بدون هیچ درنگی به ندای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) لبیک می‌گفتند.

 انتهای پیام/.

 

ارسال نظرات