نوجوانان و جوانان بیش از 90 درصد کاروان راهیان نور نوشهر را شکل دادند

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با اعلام اینکه بیش از 90 درصد کاروان راهیان نور شهخرستان نوشهر را نوجوانان و جوانان شکل می دهند این را از مهمترین ویژگی تاریخ اعزام های مازندران در چند سال اخیر برنامه راهیان نور طی ایام نوروز دانست.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۶۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی در گفتگو با بسیج گفت: طی شب گذشته بیش از 750 زائر مازندرانی از شهرهای بابل، نوشهر و ساری وارد اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک شده و از خدمات اسکان و پذیرایی برخوردار شدند.

 مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک یادآور شد: این کاروانها پس از استراحت شبانه و تقویت قوا، صبح امروز به منظور بازدید از یادمانهای فتح المبین، فکه، دهلاویه و طلائیه حرکت کرده و راهی خرمشهر و یادمانهای آن منطقه شدند.

سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی اظهار کرد: بالغ بر 200 زائر کاروانهای راهیان نور اخیر را خواهران  و بیش از 500 زائر را برادران شکل دادند.

وی حضور بی نظیر قابل توجه نوجوانان  را در کاروان راهیان نور نوشهر از مهمترین ویژگی این دوره کاروانهای اعزامی خواند و بر اهمیت اقامه نماز اول وقت (مغرب و عشا و صبح) در بین زائرین را جالب توجه دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها