خبرهای داغ:
با حضور مادر شهید نعمتی جودی صورت گرفت؛

افتتاحیه راهیان نور 96 در دانشگاه ارومیه برگزار شد

افتتاحیه راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور مادر شهید نعمتی جودی و مسئولین استانی در محوطه فضا سازی شده راهیان نور دانشگاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۹۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، افتتاحیه راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور مادر شهید نعمتی جودی و مسئولین استانی در محوطه فضا سازی شده راهیان نور در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و رحیم عباس زاده مسئول بسیج دانشجویی اذربایجان غربی و معاونین محترم دانشگاه ارومیه حضور داشتند.

  ابتدای مراسم حجت السلام والمسلمین کیومرزی مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه ارومیه به ایراد سخنرانی پرداخت و در خصوص حفظ حرمت خون شهدای  ۸سال دفاع مقدس و با اشاره به اهمیت مساله دین در بین رزمندگان اسلام یاد کردند و این مساله را تنها عامل شهادت این عزیزان آسمانی دانستند.

 حجت الاسلام کیومرزی در ادامه بیاناتشان به اهمیت ارودهای راهیان نور در صحبت‌های مقام معظم رهبری اشاره کردو با ذکر مثال هایی از اثرگذاری بالای این اردو بر افراد سخن گفت.

 در ادامه این عبدالناصر نظريانی معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه به روایتگری دوران دفاع مقدس پرداخت و برخی خاطرات تلخ و شیرین از جبه‌های جنگ را برای دانشجویان بازگو کرد وی با بیان اینکه رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس در تاریخ ایران بی سایقه بوده، تشریح آن مجاهدت ها را برای مردم لازم و ضروری دانست.

وی افزود: امروز در برابر چهره های مصمم و نورانی عزیزانی هستیم که آماده شده اند و اراده کرده اند تا وجود خود را به نسیم و رایحه حیات بخش نوری بسپارند که از خوزستان وزیدن گرفته و تا آذربایجان امتداد پیدا کرده است و اکنون با همت تلاشگران و دست اندرکاران سپاهی و بسیحی ،کاروانهای راهیان نور این نورافشان و رایحه ایثار و شهادت در جایجای کشور عزیزمان منتشر شده و جای جای این سرزمین عطرآگین شده است لذا از کلیه دست اندر کاران ستاد راهیان نور استان قدر دانی بعمل می اورم.

در ادامه مراسم مهمان ویژه این مراسم مادر شهید نعمتی جودی برای دانشجویان سخنرانی کرد و دانشجویان بسیجی را همچون فرزند شهید خود برشمرد.

این مادر انقلابی با لحنی شورانگیز و دلی پرخون از وضعیت بعضی مسئولین در پاسداشت خون شهدا سخن گفتند.

ارسال نظرات