به همت ادارات تنگستان

جشن بزرگ کوثر ولایت در شهر اهرم برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه تنگستان در جلسه هماهنگی برگزاری جشن بزرگ کوثر از برگزاری جشن بزرگ کوثر ولایت در هفدهم اسفند ماه همزمان با میلاد با سعادت بانوی دوعالم (س) و با همکاری سپاه، شورای شهراهرم و دیگر ادارات تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۳۲۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری درجلسه ای  که به منظور هماهنگی و تعامل با مجموعه شورای شهر اهرم وبا حضور یکی از اعضای شورای این شهر برگزار شده بود عنوان داشت: با مدد الهی و کمک حضرت زهرا(س) و هماهنگی و تعملی که ادارات و نهادهای شهر اهرم با مجموعه سپاه خواهند داشت جشن بزرگ کوثر ولایت در شهر اهرم برگزار خواهیم کرد.

 وی افزود: امیدواریم با همگرایی و وحدت رویه مراسم خوب و در خور و شان بانوی بزرگوار اسلام برگزار شود که با برنامه ریزی صورت گرفته این مراسم باشکوه در 17 اسفند ماه  و در کنار قلعه کلات  نماد استکبار ستیزی تنگستان برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری بین شورای شهر و سپاه و استفاده از ظرفیت دیگر ادارات و نهادهای شهرستان مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) به بهترین شکل ممکن اجرا شود .

در این جلسه هماهنگی نائب ریس شورای شهر اهرم مرضیه خلیفه نیز ضمن ابراز امیدواری از برگزاری جشن با شکوه میلاد بانوی دو عالم سلام الله علیها گفت: ما با تجمیع برنامه ها  و جلسه هماهنگی که با سایر ادارات برگزار کرده ایم امیدواریم بتوانیم مراسم جشن امسال را متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار نماییم .

وی گفت: در این مراسم ضمن برگزاری مراسمات شاد و متنوع از ظرفیت هیئت های بومی و محلی  و برپا شدن نمایشگاه صنایع دستی که هنر دست زنان تنگستانی است در محل قلعه کلات بهره مند خواهیم شد.

مرضیه خلیفه تصریح کرد: در نمایشگاه صنایع دستی که به همت زنان فعال تنگستانی در این عرصه برپا خواهد شد چندین غرفه تدارک دیده شده است که در پایان غرفه برتر انتخاب و در صدا و سیمای مرکز استان معرفی خواهد شد .

 وی افزود: ما در کارگروه اشتغال کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان نیز در راستای کمک به زنان جوی کار برنامه ریزی هایی را صورت داده ایم و در دستور کار است که با آموزش رایگان این بانوان و قرار دادن مواد اولیه در اختیار آنها  زمینه اشتغال و کار در خانه را برایشان فراهم کرده و بازار فروش محصولات آنها را نیز تدارک ببینیم      

 

ارسال نظرات