خبرهای داغ:

پیام استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار «علی خوش لفظ»

استاندار همدان به مناسبت شهادت جانباز سرافراز سردار «علی خوش لفظ» پیامی صادر کرد و شهادت این جانباز را به مردمدارالمجاهدین تسلیت گفت .
کد خبر: ۸۹۶۴۸۲۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

پیام استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار «علی خوش لفظ»به گزارش خبرگزاری بسیج ازهمدان، استاندار همدان به مناسبت شهادت جانباز سرافراز سردار «علی خوش لفظ» پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است :

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر شهادت دلاوری عارف مسلک و پیرو امام خمینی (ره) و سرباز رشید رهبر معظم انقلاب از جمع رزمندگان مخلص و آن‌هایی که توسط، ولی امر مسلمین جهان، بچه‌های با صفای همدان، خطاب شدند، ولایتمداری مردم استان و تداوم راه جهاد و شهادت رادر ایران اسلامی به اثبات رساند.

شهادت جانباز سرافراز «علی خوش لفظ» را که عمری با صبوری در انتظار شهادت و پیوستن به یاران شهید خود سپری کرد، به محضر حضرت، ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، مردم شریف و ایثارگر استان، بالاخص خانواده مکرم و بازماندگان آن شهیدعزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از مردم شهیدپرور و مجاهد استان دعوت می‌کنم، مانند همیشه در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت سردار شهید حاج علی خوش لفظ، حضوری حماسی، منسجم و پر معنا داشته باشند.»

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات