جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ولایت فقیه خط قرمز سپاه است

بوشهرـ جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر در کنار سایر مجموعه سپاه، شاهد استقرار جوانان ولایی و با انگیزه در تیپ پیاده امام صادق(ع) هستیم که برای هرگونه جانفشانی آماده افتخارآفرینی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۵۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  حمید خرمدل در مراسم معارفه جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: از مهمترین وجوه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتن روحیه مردمی‌بودن در کنار داشتن تقوا، عدالت، آمادگی رزمی و روحیه ولایتمداری است.

وی افزود: از آنجا که سپاه برخواسته از نظام و برای حراست از کشور شکل گرفته و خود را در همه شرایط پایبند به ولایت فقیه می‌داند هر گونه حرکتی که زیرسوال برنده ولایت فقیه باشد را مردود دانسته و به عنوان یک خط قرمز، سکوت را جایز نمی‌داند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر در کنار سایر مجموعه سپاه، شاهد استقرار جوانان ولایی و با انگیزه در تیپ پیاده امام صادق(ع) هستیم که برای هرگونه جانفشانی آماده افتخارآفرینی هستند.

وی یادآور شد: مهمترین بحثی که در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح استان پیگیری می‌کنیم توجه به معنویت و افزایش بصیرت دینی است که از هر تجهیزات نظامی قوی‌تر است.

خرمدل عنوان کرد: این وجه معنویت سبب شده که نیروهای مسلح ما نسبت به سایر قواهای نظامی دیگر کشورها از یک صلابت و قدرت بیشتری برخوردار باشند./انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات