فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا:

توان بازدارندگی ایران باعث انفعال اسرائیل و آمریکا در منطقه شده است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: تولید و ساخت موشک‌های هوشمند نقطه‌زن از قابلیت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و توان بازدارندگی ایران اسلامی باعث انفعال اسرائیل و آمریکا در منطقه شده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۵۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ماه محرم ماه حزن و اندوه شهادت اباعبدالله حسین(ع) و 72 تن از یاران قیام کربلا است.

وی با بیان اینکه بلوک شرق و غرب به دلیل مخالفت با دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی با اجیر کردن صدام در تلاش بودند تا انقلاب نوپای اسلامی را سرنگون کنند، تصریح کرد: رژیم بعثی عراق از پشتیبانی تسهیلاتی، نظامی و مالی کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی بهره‌مند بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس تکرار عاشورا بود و دنیا در برابر این جنگ هشت‌ساله سر تعظیم فرود آورد، خاطرنشان کرد: دنیا فهمید که با «الله‌اکبر» و «یا زهرا» می‌توان معجزه کرد و این را رزمندگان عرصه جهاد و شهادت به‌خوبی نشان دادند.

آرمان ایمان و شجاعت، ایثار و جوانمردی نشأت گرفته از تقوا را از ویژگی‌های بارز رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ایران اسلامی به برکت ازخودگذشتگی رزمندگان و خون پاک شهدا از توان بازدارندگی بالایی در منطقه برخوردار است.

وی با بیان اینکه برنامه بلندمدت داعش تصرف شهرهای ایران بود و برای بعضی از شهرهای کشور حاکم و امیر تعیین کرده بودند، افزود: پیروان و رهروان امام حسین(ع) هیچ‌گاه به زیر باز ذلت استکبار جهانی نرفته و به دشمن اجازه هیچ تجاوزی به مرزهای کشور را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا کلید راه‌حل تغییر و تحولات منطقه را ایران اسلامی دانست و گفت: تولید و ساخت موشک‌های هوشمند نقطه‌زن از قابلیت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و توان بازدارندگی ایران اسلامی باعث انفعال اسرائیل و آمریکا در منطقه شده است.

ارسال نظرات