خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان مطرح کرد

حرکت در چهارچوب قوانین با رویکرد انقلابی و جهادی لازمه پیشرفت و نوآوری

مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: آنچه که باعث هم افزایی، حرکت، پیشرفت، خلاقیت و نوآوری خواهد شد حرکت در چهارچوب قوانین با رویکرد انقلابی و جهادی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۴۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

حرکت در چهارچوب قوانین با رویکرد انقلابی و جهادی لازمه پیشرفت و نوآوریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جلسه شورای قشر بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) به تبیین شرح وظایف به منظور به روزرسانی اطلاعات اعضاء به ویژه دستورالعمل برگزاری جلسات شوراء قشر پرداخت.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر دستورالعمل؛ حرکت قانونی تاثیرگذار را به عنوان مطالبه مطرح کرد و اظهار داشت: آنچه که باعث هم افزایی، حرکت، پیشرفت، خلاقیت و نوآوری خواهد شد حرکت در چهارچوب قوانین با رویکرد انقلابی و جهادی است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان افزود: استفاده از نظرات اعضاء و تجمیع نظرات کارگروه‌ها در قشر حیاتی بوده و راهبردی اساسی برای پیشرفت و بالندگی جامعه کارمندی است.

وی مطالبه‌گری، شناخت حوزه مسئولیتی و تمرکز بر موضوعات ماموریتی را از اهم امور دانست و از مشارکت اعضاء در موضوعات و ارایه نظرات قدردانی کرد.

 رئیس شورای قشر بسیج کارمندان همدان نیز با تاکید بر نقش بسیج در وضعیت امروز جامعه گفت: مزین شدن کارمندان به اخلاق بسیجی راه برون رفت از مشکلات در هر زمینه‌ای است.

صیدایی عنوان کرد: هر جا ما با این قرار و روحیه بسیجی حضور پیدا کردیم کارها به نحو احسن دنبال شده است.

در ادامه نیز مسئولین کارگروه ها و اعضاء در مورد موضوع جلسه اصلی یعنی «روحیه انقلابی لازمه پیشرفت» نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات