خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز اردویی و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان

بیش از 440 نفر به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند

سروان پاسدار محمد حسن علیان مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) گفت : اردوی راهیان نور غرب با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت در مرداد ماه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۶۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

بیش از 440 نفر به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان سروان پاسدار محمد حسن علیان گفت : اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت و همچنین تجدید میثاق با آرمان های شهداء دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) گفت : در این اردو تعداد 10 دستگاه اتوبوس به ظرفیت 440 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می گردند که هدف از این اردو ، آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثار گری ، ایستادگی و رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس است.

سروان پاسدار علیان افزود : کاروان راهیان نور غرب از یادمانهای شهدای دالانی، دزلی، تپه الله اکبر، سیران بند بانه، یادمان بلفت و دوپازا و یادمان شهیدان زین الدین در دارساوین سردشت بازدید می کنند.

وی در ادامه افزود : در هر کاروان یک نفر روحانی به عنوان روحانی کاروان مسائل اعتقادی و مذهبی را آموزش و نماز جماعت و ادعیه را برگزار می نماید.

عیلیان در پایان خاطر نشان کرد : برنامه های فرهنگی در این اردو شامل شرکت در رزمایش فرهنگی سنندج ، مسابقات فرهنگی و روایتگری راویان جهت جوانان و نوجوانان شرکت کننده برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار