خبرهای داغ:
آیت الله سیداحمد خاتمی در میانه:

براندازی نظام جمهوری اسلامی خیال خام است

امام جمعه موقت تهران در جمع مردم میانه با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران با هدف براندازی نظام شکل می گیرد، گفت: بنده به‌صراحت می‌گویم که نخواهند توانست نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند چراکه دست مردم و دست پنهانی پشت سر انقلاب اسلامی، اجازه نمی‌دهد این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سیداحمدخاتمی افزود: هر روزی که از عمر انقلاب می گذرد کینه دشمنان بویژه امریکا بیشتر می شود و پا در یک کفش کرده اند تا این نظام اسلامی را براندازند ولی براندازی نظام جمهوری اسلامی یک خیال خام است.

آیت الله سید احمد خاتمی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند تااین مسیری که ملت با رهبری امام خمینی(ره) آغاز‌ کرده و اکنون در اوج قرارگرفته است را با«براندازی نرم» منحرف کرده و با این انقلاب مقابله کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچون امریکایی‌ها از تهدیدات سخت هم بدشان نمی‌آید، بیان داشت: بوش پسر، بوش پدر، کلینتون، اوباما و ترامپ رئیس غیر متعارف و روانی آمریکا هم می‌گوید گزینه‌ها روی میز است و این‌ها بدشان نمی‌آید برخوردهای سخت را هم مزمزه کنند و هر روزی که از عمر انقلاب اسلامی سپری می‌شود کینه امریکایی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

 

آیت الله خاتمی همه توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران را برای براندازی نظام عنوان و بیان کرد: در مواجهه با توطئه‌ها رهبری نقش اول را دارد، رهبری مقتدر، مجاهد، رزمنده، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده بعد از انقلاب و جانباز داریم به‌طوری که دنیا مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را رهبری دوراندیش می‌شناسد و ما با این سرمایه‌ای که داریم چشممان روشن است که نخواهند توانست آسیبی برسانند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: برخی‌ها در فضای مجازی و سایت‌هایی که نم‌نم سایش ولایت‌فقیه را در پیش‌گرفته‌اند اگر بفهمند، چنین نمی‌کنند، همان احمق‌هایی که به تخریب ولایت‌فقیه می‌پردازند بدانند که عزت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی ایران با ولایت‌فقیه زنده است و هر کسی که ولایت‌فقیه را تخریب کند قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها