هزار نجاتگر در قالب صدها تیم امدادگر هلال احمر در مازندران مشارکت دارند

درعملیات‌های جمعیت هلال احمر مازندران بیش از هزار امدادگر و نجاتگر در قالب صد‌ها تیم مجهز امدادی با بکارگیری انواع خودرو‌های امدادی نظیر آمبولانس و خودرو‌های تخصصی نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۵۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مازندران در تیرماه امسال موفق شدند ضمن انجام ۹۰۳ عملیات امداد و نجات به بیش از ۵ هزار نفر از متاثرین حوادث و مصدومان سوانح مختلف خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در ماه گذشته ۲۱۵ عملیات امداد جاده‌ای، ۲۰۴ فقره عملیات امدادونجات ساحلی و دریایی، ۱۲۰ عملیات امداد شهری، ۳۳ عملیات امداد کوهستان و ۳۲۴ مورد نیز مربوط به مراجعه حضوری افراد به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: یک عملیات امداد و نجات در سیلاب، چهار فقره عملیات امداد در محیط‌های صنعتی و کارگاهی و دو فقره پوشش امدادی مراسم‌های مناسبتی بوده است.

این مسؤول با اشاره به یک مورد استفاده از ظرفیت بالگرد امدادی افزود: ارائه خدمات درمان سرپایی به ۵۳۱۷ نفر، انتقال ۳۹۴ نفر به مراکز درمانی از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها بیش از هزار امدادگر و نجاتگر در قالب صد‌ها تیم مجهز امدادی با بکارگیری انواع خودرو‌های امدادی نظیر آمبولانس و خودرو‌های تخصصی نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها