گام های زیر بنایی در روستاها بر عهده دهیاری هاست

دهیاران در روستاها تلاش زیادی دارند و در راه عمران و آبادانی گام‌های اساسی بر می‌دارند.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۶۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گردهمایی بزرگ دهیاران بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز دهیاری، اظهار کرد: دهیاران در روستاها تلاش زیادی دارند و در راه عمران و آبادانی گام‌های اساسی بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی تلاش داریم تا کارهای عمرانی سر و سامان بگیرد، افزود: کارهای عمرانی بدون سر و سامان و برنامه‌ریزی به جایی نمی‌رسد و در این مسائل باید با زمان پیش رفته است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی می‌توان دائمی و مقتدر جلو رفت، بیان کرد: هم‌اکنون بسیاری از پروژه‌ها که در کشور آغاز شده به دلیل نداشتن ساماندهی و برنامه‌ریزی به تعطیلی خورد زیرا با برنامه‌ریزی شروع نشده و با تصمیمات ناگهانی و عجولانه دنبال شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه اگر پروژه‌ها با ساماندهی و سازماندهی جلو روند اگر مسؤولان یا مدیران باشند یا نباشند به خودی خود به جلو می‌رود، یادآور شد: یکی از این موارد ایجاد بیمارستان امام خمینی در آمل بود که از سال 1364 پس از کلنگ‌زنی تا سال 1384 بلاتکلیف بود و حتی نقشه‌ای از آن موجود نبود.

وی گفت: تلاش نمایندگان مجلس در خانه ملت این است که در کنار سازمان شهرداری‌ها در وزارت کشور سازمان دهیاری‌ها هم ایجاد شود تا مشکلات و دغدغه دهیاران با دقت و شفافیت بیشتر بررسی شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها