یکی از فعالان اقتصاد مقاومتی در گفتگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری نمایشگاه کارآفرینی در استان همدان توسط انجمن خیرین

فرشید موفق با بیان اینکه انجمن خیرین همدان نمایشگاه کارآفرینی برگزار می‌کند افزود: این نمایشگاه از تاریخ 10 لغایت 19 تیرماه در مکان های مختلف استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۵۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵

فرشید موفق یک فعال اقتصادی استان همدان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در کشورمان ضروری به نظر می‌رسد تا از این طریق ابعاد گوناگون تولیدات داخلی مورد مطالعه و آسیب شناسی قرار بگیرد.

به گفته وی، نمایشگاه ابزار موثری است که می‌تواند در جهت حمایت از تولیدکنندگان در چگونگی بازاریابی و بازاررسانی محصولات تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد.

موفق با بیان اینکه انجمن خیرین همدان  نمایشگاه کارآفرینی برگزار می‌کند افزود: این نمایشگاه از تاریخ 10 لغایت 19 تیرماه در مکان های مختلف برگزار می‌شود از اینرو تبلیغات در اشکال مختلف فردی و انبوهی انجام گرفته است.

موفق در خاتمه افزود: مجریان این نمایشگاه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ، انجمن‌های خیریه همدان، شهرداری و کانون تبلیغاتی خانه طرح بوده است. علاقمندان جهت اطلاعت بیشتر می‌توانند با شماره  09015068667 دبیر جشنواره خیرین تماس داشته باشند.

ارسال نظرات