فرمانده سپاه سلمان:

دشمن به دنبال سپاه هراسی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به دنبال سپاه هراسی است در حالیکه سپاه سپر بلای ملت ایران،امامت، ولایت و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۹۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان علی حق پرست به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک معرفی شد.

سردار حسین معروفی به بیان اسارت خود در کشور عراق در ایام رحلت  ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: دشمن فکر می‌کرد با وفات حضرت امام انقلاب تزلزل پیدا می‌کند که بعد متوجه شد در اشتباه است و انقلاب ایران یک جریان است.

وی ادامه داد: همه ما باید در اختیار و فدای قرآن، اهل بیت و ولایت فقیه و مطیع و فرمان بردار ولایت باشیم، و انسانی که به خداوند متعال توکل نداشته باشد همیشه و از هر چیزی می‌ترسد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ایجاد وحدت، همدلی در همه اقوام و مذاهب، افزود: امروز دشمن اسلام را هدف گرفته و با جنگ نرم در داخل خانه‌های ما نفوذ کرده که باید در ترویج قرآن و دین اسلام تلاش کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در اقوام و مذاهب ما و دنبال بی ثباتی است، گفت: استحکام نظام با محوریت رهبری محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: همه مسؤولین رابطه امام و امت  را حفظ کنند و امروز دشمن به دنبال سپاه هراسی است در حالیکه سپاه سپر بلای ملت ایران امامت و ولایت و حافظ انقلاب  و دستاوردهای انقلاب است.

سردار معروفی در پایان به اقدامات سپاه در بحث محرومیت‌زدایی، ساخت مسکن محرومین، بیمارستان‌های صحرایی، اشتغالزایی  پرداخت.

در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار بدیع روشن قدرداتی و سرهنگ پاسدار علی حق پرست بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک معرفی شد.
ارسال نظرات