در جلسه مشترک بسیج سازندگی ناحیه بوشهر و شهرداری منطقه2

بسیج سازندگی در پروژه‌های مناطق محروم بوشهر مشارکت می‌کند

بوشهرـ جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم این نهاد است که در این راستا بسیج سازندگی بوشهر در اجرای پروژه‌های مناطق محروم که در توان پیمانکاران نیست مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۹۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛جلسه مشترک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر و شهرداری منطقه2 بوشهر درسالن جلسات شهرداری بوشهر با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر، مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر و شهردار منطقه2 برگزار شد.

  غلامرضا شهابی حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر، گفت: بسیج سازندگی در عرصه های مختلف همانند ساخت مسجد، احداث خانه عالم، آب رسانی و ... در بخش زیر ساخت و عرصه عمران فعالیت های چشمگیری داشته است .

  وی با اشاره یه توانمندی‌های بسیج سازندگی در انجام پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: در انجام پروژه‌های عمرانی باید از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی استفاده کرد.

  جانشین فرماندهی ناحیه بوشهر ادامه داد : امروز جوانان اين مرزو بوم در قالب گروه هاي جهادي بدون هيچ چشم داشتي با حضور در مناطق محروم، سازندگي را به تصوير مي كشند.

  شهابی ضمن تاكيد بر اجراي پروژه هاي زیباسازی و برنامه های فرهنگی در سطح شهر و استفاده از ظرفیت شهرداری برای تقویت گروهای جهادی، افزود: بسيج سازندگي آماده است تمامي پروژه هاي دستگاه هاي اجرايي كه در حوزه محروميت زدايي و خارج از توان پيمانكاران داخلي هستند را با كمترين بودجه و بهترين كيفيت به سرانجام برساند.

با استفاده از ظرفیت بسیج می توان فرهنگ کاشتن نهال در شهر را نهادینه کرد

 پژمان شهردار منطقه2 بوشهر در ادامه نشست، گفت: پس از برگزاری جلسات کاربردی بر اساس میزان تخصص بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، قسمتی از پروژه‌های عمرانی شهرداری به بسیج سازندگی واگذار خواهد شد.

  وی با بیان اینکه  از آمادگی شهرداری برای همکاری با بسیج سازندگی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بسیج استفاده می شود، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌گروه های جهادی می‌توانیم شاهد کاشتن هزاران نهال در سطح شهر بوشهر باشیم و این فرهنگ را در میان شهروندان نهادینه کنیم .

شهردار منطقه2 بوشهر با اشاره به تاکید‌ات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حضور موثر در صحنه فرهنگی، تصریح کرد: می توانیم با همکاری سپاه شهرستان بوشهر و بسیج سازندگی نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت مدیریت جهادی درسطح شهر بوشهر ایجاد شود .

بسیج می تواند هزینه های اضافی را کاهش دهد

علی  فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر با بیان اقدامات گسترده سپاه و بسیج در زمینه جهاد فرهنگی تصریح کرد: شهرداری منطقه2 و سپاه شهرستان بوشهر با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌توانند گام‌های موثری در مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن درزمینه‌های مختلفی از جمله مقابله با بدحجابی و ترویج امر به معروف و نهی از منکرداشته باشند .

وی بیان کرد :  شهرداری طی سال‌های اخیر هزینه بسیاری برای فضای سبز و درختان محیط شهری داشته است اما به سبب گرمای شدید این هزینه به‌هدر رفتنه است که می‌توان برای برطرف سازی این مشکل و به عنوان نخستین اقدام تعامل همه جانبه در نگهداری محیط های شهری با همکاری سپاه و بسیج سازندگی اقدام کرد./انتهای پیام


ارسال نظرات