خبرهای داغ:
در نبود پروژه های دولتی برای کلنگ زنی در بوکان:

۳۶ کلاس درس با مشارکت خیران در شهرستان بوکان احداث می‌شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوکان در جمع خبرنگاران گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۳۶ کلاس درس با همت و مشارکت خیران مدرسه ساز در قالب هشت مدرسه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیاردریال کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۲۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوکان در جمع خبرنگاران گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۳۶ کلاس درس با همت و مشارکت خیران مدرسه ساز در قالب هشت مدرسه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیاردریال کلنگ‌زنی می‌شود.

احمدرحمانی درباره جزئیات این خبر افزود: طی چند روز گذشته مدرسه سه کلاسه روستای انبار در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و با زیر بنای 120 متر مربع، مدرسه دو کلاسه روستای دوکچی در مساحت یک هزار متر مربع و در زیر بنای 70 متر مربع و مدرسه دو کلاسه روستای ینگی کند کلنگ‌زنی شدند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان بیان کرد: در این ایام 36 کلاس درس با مشارکت خیرین در قالب هشت مدرسه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در روستاهای ینگی کند، ساریقامیش، انبار، قره گل، دوکچی و شش کلاسه شبانه روزی روستای احمد آباد و همچنین مدارس شش کلاسه علی آباد، شش کلاسه کودکان استثنایی و معلولین و 10 کلاسه امیرآباد کلنگ‌زنی می‌شود.

ارسال نظرات