خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا از خانواده مدافع حرم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با خانواده یکی از رزمندگان مدافع حرم در شهرستان چالدران دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۴۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی به همراه تنی چند از فرماندهان نظامی و روحانیون با حضور در منزل یکی از رزمندگان مدافع حرم ضمن تشکر و قدرانی از صبر و استقامت این خانواده معززبا اهدا لوح تقدیر و کادو ، تجلیل نمود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای همه مدافعان حرم به تشریح رشادتها ی رزمندگان اسلام در نبرد با تروریستهای تکفیری و داعش پرداخت و گفت :اگر امروز ما در امنیت ، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادتها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است .

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه هیچ عاملی نمی تواند مومنان را در پیش برد اهداف انقلابی شان مایوس و نا امید کند افزود : مدافعان حرم با وجود دوری از خانواده و فاصله داشتن از وطن در مقابل تروریستهای تکفیری و داعشی ایستادگی نمودند .

وی صبر و استقامت خانواده های مدافع حرم را در واقع نوعی جهاد دانست و ادامه داد: نقش خانواده ها ی رزمندگان مدافع حرم در ایجاد روحیه به رزمندگان بسیار تاثیر گذار می باشد وما به وجود چنین خانواده هایی مومن افتخار می کنیم .

ارسال نظرات